Thursday, November 17, 2011

Gnocchi al pomodoro o masa delicioasa ;)



Am dat-o in bara cu minunata supa de orez cu dovlecel, nu a luat decat 2 lingurite, dupa care ma ignora complet. Era deja ora 12, deci mai aveam 1 ora sa improvizez ceva ca sa manance haiducul asta mic si sclifosit (seamana cu taica-sau;))) asa ca... am intrat pe site-ul Anei Maria Ciolacu, unde eram sigura ca voi gasi ceva... http://www.justlovecookin.com/2010/11/gnocchi.html si... da.. am gasit.... eram ca un titirez in bucatarie, dar a iesit, oarecum..... asa ca maimutica mea cea mica a mancat, si gata... am scapat ;)) 

Imi pare rau, ca a fost in contratimp si nu am reusit sa fac o poza finala, toate sunt in ceata. 
Insa pentru acesti Gnocchi este nevoie de o chestie.. pe care eu nu am avut-o si pe care am inlocuit-o cu feliatotul de oua. Smart, isn't it?

No comments:

Post a Comment