Wednesday, November 9, 2011

Un mic dejun sanatos, pentru un copil sanatos

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la ce fac de mancare lui Alexis, ma apuca durerea de cap, insa, in loc sa pun mana pe Nurofen, mai arunc cate o privire pe minunatul, incredibilul, neinegalabilul blog al Anei Maria Ciolacu, adica acesta http://www.justlovecookin.com. Ultima ei "nebunie" a fost acest  Estonian Kringel, care l-am pus in aplicare. va marturisesc ca e prima mea... incercare cu drojdie, insa de cand am dat de reteta, o fac in fiecare seara, ca sa o servesc baietelului meu dimineata. Aveti aici reteta http://www.justlovecookin.com/2011/11/estonian-kringel.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+ana-maria-ciolacu+(Just+Love+Cookin')

 cu exceptia ca am folosit drojdie uscata, miere in loc de zahar (multa miere, noi suntem fani miere de albine, 2 persoane, adica 1 si jumate terminam un borcan de 400 gr pe saptamana :)))) si multa, dar multa scortisoara.

Se vede ca sunt total neprofesionista, si ca ar trebui sa ocolesc bucataria cat mai mult posibil ;))

 Ce sa zic.... e o grozavie si jumate.Au iesit asa: 

Deci... mergeti la linkul de mai sus, daca nu v-au convins pozele mele ofilite. ;))

No comments:

Post a Comment