Wednesday, November 2, 2011

Broccoli cu pui

Asa ca.. azi, in goana mare... a iesit broccoli cu pui. Dar a fost yummy, yummy..
Ingrediente:
broccoli
piept de pui
gogosar
unt
samantana
patrunjel
ustruoi
sare, piper

Deci, am scos repede puiul de la congelator (adica o bucatica,  ca eu tai pieptul de pui in 4 bucatiti, si le congelez in pungute separate, si scot cate o bucatica, atat cat am nevoie pentru mancarea strumfului meu, 1 an si 9 luni), l-am fiert bine, bine, adica vreo jumate de ora, asta inseamna la mine bine. Apoi, am curatat, spalat si taiat buchetele broccoli. 
Am topit un cubulet de unt, am adaugat carnea de pui taiata bucatele mici, buchetelele de broccoli, si o cana de apa, ca sa nu le prajesc, desigur, gogosarul taiat bucatele mici, sare si piper. Capacelul pe oala, si gata.

 Adica aproape gata. Am lasat sa fiarba bine toate, cu capacelul pus, dupa care am taiat patrunjelul si o feliuta de ustruoi, si mai marunt taiata, si le-am adaugat. Am mai lasat sa fiarba, le-am scos pe o farfurie, am pus putinitaca smantana... si .. cam atat. Hi, hi, hi... 
A iesit yummy, yummy... adica noua ne-a placut...


No comments:

Post a Comment