Tuesday, October 18, 2011

Nunta ta, online

    Asa e... exista o sumedenie de forumuri, site-uri, bloguri, care te pot informa. Orice tip de informatie, stiu bine asta. Insa, daca tot am ceva timp liber, internet la discretie, de ce sa nu contribui si eu la aceasta masa de informatii. Deci, azi m-am hotarat sa va impartasesc pe blogul meu (ce fain suna) :) din experienta mea, din cunostintele mele. Asa ca daca ai nevoie de vreo informatie, nu ezita sa ma intrebi.
     Ha... nu chiar orice, clar ca nu stiu orice... insa pasiunea mea sunt nuntile. Am avut parte doar de una (si una va ramane), am lucrat cu o agentie cativa ani, si am acumulat si de acolo ceva experienta, si de ce sa nu ma laud proiectul de licenta a fost un plan de afaceri, evident cu un studiu de caz, adica am infiintat virtual o firma de wedding planner, in Galati. Clar, am primit 10 cu felicitari, profesorii uimiti de idee, insa in veci nu va exista o firma de wedding planner in acest oras, nici nu trebuie sa va explic de ce, nu? ;)
   Deci, voi posta informatii, sper eu cat mai utile pentru viitori miri si mirese, nasi si nase, domnisoare si cavaleri de onoare. Voi "culege" din folclorul romanesc obiceiuri si datini de nunta la romani.

      Voi si vom analiza noile tendinte in aranjamente, culori, rochii, buchete. Si, desigur sper sa ne intalnim, nu doar virtual, si sa ne impartasim din experintele si emotiile noastre. 
      A.... si inca un lucru la care ma pricep bine, voi analiza/ critica toate restaurantele si firmele care organizeaza nunti in Galati. Am voie, nu? :))

1 comment:

  1. Poate asa se cultiva gustul romanului sa ceara altceva si nu ce tot i se baga pe gat!Felicitari pt initiativa!

    ReplyDelete