Friday, October 21, 2011

Asa... aranjamente, mai bine nu, nu, nu!!!

   Clar asa nu!!Dupa o simpla cautare pe Google- nunti Galati- ai bucuria de as se afisa mii de organizatori de nunti,, dai click rapid pe ele si ramai uluit de textele promitaroare si increzatoare, insa cand ajungi la poze... incepi sa te scarpini in cap, si sa te intrebi: "cine dreaqu promoveaza site-ul lu' astia??". De ce?? uite de asta:
 vezi aceasta minunata fata de masa zisa "fusta" masa prezidiu, pai ce sa zic... si cearsaful lu' fiu-miu este mai bine calcat decat fata asta de masa, nu vorbim de calitatea materialului sau aranjamentul , care sunt sub orice nivel chiar si pentru cel mai cheap pachet, vorim de un amanunt, care nu tine nici de bani, nici de gust, ci pur si simplu de bun simt, cel putin asa vad eu problema.
   Sau vezi mai jos, aceste minunate huse hai hui asezate, adica trantite pe scaune? nu groaznic, ci ingrozitor, pai scopul husei este clar, de a acoperi scaunul, corect? pai atunci de ce se vad picioarele? groaznic!!  noroc ca la nunta mea eu mi-am facut aranjamentele, de la huse pana la servetele.
   Si ca o mica paranteza, aranjamentele din pozele de mai sus au fost facute sub un nume foarte mare, care nu stiu cum au dat franciza celor din Galati. Deci, clar, asa nu!!
  Haa... tocmai am dat peste un site, care da... se vede clar un nivel de calitate superioara, insa m-a bufnit rasul cand am vazut Chief Wedding Planner- pai ce e ala un wedding planner domnule?? daca furnizezi 2 servicii din 10 te numesti wedding planner? not realy! 
   








   Am gasit un ghid, care il recomand din tot sufletul tuturor.  
Poate asa se va renunta la husele astea ingrozitoare si inutile.

















   

 

 



2 comments:

  1. Ca sa nu mai punem la socoteala sticla de Cola de 2l si aranjamentul de fructe cu banane si portocale in stil comunist :)). Cred ca n-au auzit saracii ca s-a dat liber la importuri de ceva vreme si acum nu mai e mare lux sa ai banane pe masa :P.

    ReplyDelete
  2. Da, poza la o analiza completa, din punctul meu de vedere, nu ar avea ce cauta pe un site, adica eu nu mi-as promova munca cu asemenea poze. Dar pana la urma, asta e realitatea. Atat pot ei sa faca, si din pacate se mandresc cu asta!

    ReplyDelete